lyckla mitt i kaoset

ojoj vilket KAOS !!!!!

Just nu lever jag mitt liv i en väska.... de e inte helt enkelt, och absolut inte en optimal lösning.... men för tillfället är det de enda som går........

Trots kaoset så känner jag mig lugn, det kommer ordna sig,... på den fronten är jag inte alls orolig. Mina underbara vänner hjälper mig på alla sätt å vis !  Med både boende och annat =)
D är ett underbart stöd, och jag blir alltid lugn av att prata med honom =)

så mitt i allt kaos är jag lycklig !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Du vet att vi ställer upp precis som du skulle göra för oss! =O)



Älskar dig gumman!

Ses i morgon!

Puss

2009-05-26 @ 23:39:39
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback