lite struligt med förkylning och pollen samtidigt

inte många knop

Idag har jag känt mig något piggare än under helgen.... däremot så har ögonenkliat nonstop !!!!!  Så jäkla jobbigt !!!! Dessvärre så tog de en stund innan jag insåg att balkongdörren va öppen,..... Inte konstigt att jag kände av pollen..... De står för fan massa stora ekar precis utanför!!!!!!!!

Så jag har försökt att inte klia sönder ögonen,.... inte helt enkelt....... Skulle egentligen ha städat hemma idag..... men de e svårt å städa när man inte ser.....

Ursäkter jag vet..... men så har jag varit förkyld, å då tar pollen ännu mer än vanligt...... för normalt sett så klarar jag mig fint, bara jag tar min medicin, å de gör jag slaviskt.

Imorn hinner jag inte städa nått heller..... då ska vi fixa lite inför sommarens bröllop =) Carina å jag ska till Farsta å kolla underkläder till henne =) Sen ska vi vidare hem till Virre å fika =)  Å jag å virre ska testa våra tärnklänningar som kommit med posten =)

Med lite tur så hittar vi underkläder till Carina, eller vi MÅSTE hitta de, å förhoppningsvis så passar klänningarna =) För nu vill jag börja kolla efter skor, å band att ha under bysten, så att klänningen blir lite mer sommrig, å matchar temat =)

Men nu ska jag lägga mig i sängen, läsa lite, sen sussa !

Imorn är det tidig uppstigning, för innan jag drar ska jag ta tag i disken, som inte har blivit gjord, idag pga pollen, å igår pga att varmvattnet helt plötsligt inte funkade under några timmar......

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback