hur göra ... ?

Jo de gick ju bra å somna..... sen har jag vaknat av att A har varit uppe nån gång,..... men på de hela taget så har jag sovit bra,.... (öronproppar är en bra uppfinning)

Ska iväg till AMS idag, å jag vet att jag skulle kunna ringa in å prata med dem..... men någonstanst så känns de bättre att prata med folk face to face om man har möjlighet...... däremot så känns det mindre lockande att sitta i kö inne på AMS..... man har ju ingen aning om hur lång tid de tar..... å jag har lite å fixa med hemma...... bland annat så skulle jag behöva tvätta lite...... A har tvättid nu kl 10 , å  jag har nästan inga rena kläder kvar..... å om jag inte tvättar idag, så måste jag tväta imorn..... vilket betyder att jag måste förlita mig på att A bokar en tid åt mig när han är klar.....

fan va jobbigt de blev ! De hade underlättat om även vi som tillhör ungdom på AMS fick hela dagen på oss att komma in,.... men de har vi ju inte nu, utan vi har mellan 10-12

måste bestämma mig hur jag ska göra.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback