Heeelt galet.....

shit asså ! Hur blev de såhär ?! Jag fattar ingenting.... men de spelar nog egentligen ingen roll,.... för hur de är blir så blir de bra =)

Har typ inte sovit någonting inatt...... så jag borde känna mig heeeeeelt död,..... men så är de inte....... nästan så att jag känner mig pigg,.... observera NÄSTAN!


Vad som händer idag har jag ingen aning om..... ska troligtvis till Bredäng en sväng..... jag å mamma måste fixa boende till oss för våran Anna-helg nere i göteborg/borås

Tåget ner är redan bokat, så nu är de bara boende kvar...... får se hur de går...... men hur som så lär de bokas

Sen har vi möhippan som nu känns ordentligt på spåret =) Daniel (blivande man) är involverad i planerna =P Han måste nämligen veta datum å sånt för att kunna ta deras dotter den dan, å för att han inte ska boka in nått annat, så är han involverad =)
DE KOMMER BLIR KANON!!!!!

Nu ska jag ta tag i den här dagen.....

Men inatt måste jag nog sova lite mer,...... för på onsdag bär de av till Uppsala för Sv. Cup match mellan Sirius och AIK

Hoppas alla får en bra dag!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback