en underbar dag

Den här dagen har varit SUPER bra!

Jag mötte upp Anna och Janet i Gamla stan, på Vapiano, för att käka lunch. Riktigt god mat, och absolut prisvärd!
Sen drog vi till solna å mötte upp resten av brudarna =) satt i parken bakom skyttan å mös i solen... =P


Matchen va väll inte den bästa vi sett, men vi gick segrande ur striden med 2-0. De va sen sån där match när motståndarklacken lös med sin frånvaro, och i brist på andra att hetsa mot, så satte norra och östa igång att hetsa varrandra istället =P  *haha*

Efter de drog vi upp till DT, jag mötte upp Wester å han kusin =) riktigt kul ! Sen hakade jag på hem till westers polare, å sen därifrån (då mina gummor inte kunde dra till patricia) till Garbo i sumpan. Ja de e långt hem för mig, men de va de helt klar värt !

Jag har haft en galet bra kväll =)

Nu ska jag sova å drömma om denna fantastiska dag =)

Sov gott alla !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback