Camilla Läckbergs Stenhuggaren och Olyckfågeln filmatiseras av SVT

Jag har "just börjat" (läs snart klar) med Tyskungen av Camilla Läckberg, skulle ha läst den för evigheter sedan egentligen,... men mamma har glömt den på landet varje gång hon varit där, så nu fick jag köpa den själv istället =P Vilket inte gör mig någonting =) Jag älskar min bokhylla (som behöver bytas, överfull och ful) med alla böcker som jag läst, vissa flera gånger, andra kommer jag läsa om, å vissa funderar jag över varför jag ens läste,.. haha

Så idag när jag kikar in på blogglovin ser jag statist i olycksfageln som överskrift i Camillas blogg
ÄNTLIGEN!!!!! Nu kommer fortsättningen på Isprinsessan och Predikanten. När dessa kom på SVT blev jag överlycklig ! Att dessutom karraktärerna stämmer väl överens med hur de har sett ut i mitt huvud gjorde ju inte saken sämmre =P
Å nu kommer alltså fortsättningarna först ut är Stenhuggaren, sen följer Olycksfågeln. Jag ser redan nu fram emot att bänka mig framför TVn =)



Carlsson och Hjulström tillbaka i Läckberg serier

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback