letandet fortsätter

Jag va i skäris med Carina och Virre idag, å hade de riktigt trevligt, som alltid =) Vi (jag och Virre) tog reda på om Carina hade några önskemål för våra klänningar,.... men de hade hon inte..... Så när Carina drog hem fortsatte jag å Virre att kolla i affärer, vi hittade en snygg klänning på Vila, men som dessvärre inte fanns i en färg som passar mig, men vi hoppas på att den kommer in i fler färger,.... Helst vill Virre ha en mörklila klänning, och jag vill ha en mörkrosa =P och helst ska de vara en halterneck, men de lär bli svårt,... så en tubtop funkar oxå..... Hur som så är vi ense om modell och även färg =)



Vi passade även på att prata lite möhippa, å vi tror att vi är på rätt spår =) Det är fortfarande mkt att planera å fixa, men de ska nog gå =) Det kommer bli riktigt kul =)  Skulle gärna dela med mig av våra idér, men Carina läser min blogg, å halva nöjet är ju att hon har NOLL koll =P

Jag har planeringen ner skriven i ett word dokument jag har budgetförlslaget klart =) Nu ska vi bara synka oss jag å Virre, sen inviger vi övriga deltagare i festligheterna =) Ser redan fram emot att se Carinas min =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback