uppe innan solen...

ojojoj inte många timmars sömn inatt inte.... men mest för att de varit så sjuuukt varmt !!! vaknade vid 02 å funderade allvarligt på om de inte borde vara ljusare ute när klockan ändå är närmare 05,.... eeeh... tydligen så va inte klockan så mkt, å jag hade bara sovit i typ 2 timmar.... hehe... jaja jag gick upp å  på toa,.. sen slumrade jag vidare till 04 när jag helt enkelt gav upp å la mig å läste istället tills älsklingens klocka skulle ringa....

Så straxt innan gick jag upp å satte på vattnet till äggen å kaffet, så även idag fick han frulle innan han åkte till jobbet.... jag va hungrig, å då kan jag lika gärna göra frulle till två, som till en... de tar lixom inte längre tid med 2 ägg istället för 1.....

Gjorde sällskap ner med honom, för jag hade hoppats på att de skulle finnan nån ledig tvätttid nu på morgonen.... de fanns det inte... så nu har jag tvätt ikväll kl19 -22 istället.... å de är faktiskt bättre än att ha typ mitt på dagen....

Ska söka lite jobb idag har jag tänkt mig... å försöka styra upp lite annat....
De e en hel del som behöver styras med nu..... visserligen är det roliga anledningar..... men de är inte midre jobbigt att styra med för de.....


jaja ni får veta vad de gäller tids nog....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback