Tvättid och pengabrist.....

tvättstugan idag =) har redan kört 2maskiner 60* (inget konstigt med de, en ljus en mörk) nu ligger de en ljus å en mörk 40-tvätt i, och sen är det bara de färgade kvar och torktid kvar =) känns som att jag är klar till 10 =)
Vilket betyder att jag hinner röja lite hemma oxå innan jag drar iväg..... Måste ju packa en liten väska oxå....

Dessvärre så ser det ut som att jag missar WTAI, min ekonomi tillåter helt enkelt inte så mkt just nu.....
Vart ju tvungen att köpa SL-kort,.... å de e FAN INTE billigt..... 690SEK för att kunna åka snubbelbana, förseningståg och trängselbussar.....  i 30dagar.....sen måste jag köpa nytt kort....känns sådär kul..... men vad gör man inte.... jag måste ju kunna förflytta mig..... men de e fan att de ska kosta så mkt pengar !!!!!

jaja nu har jag iaf betalat typ alla räkningar,.... har väl någon som inte är fixad ännu.... men jag har lite halvtaskig koll på var alla papper är nu efter att jag bodde borta i typ 4 veckor......  

Men trots att jag typ är fattigare än en kyrkråtta just nu, så kan jag inte klaga allt för mkt......

  • Jag har UNDERBARA vänner !!!!!
  • Jag har en UNDERBAR pojkvän !
  • Jag har ett jobb att gå till, visserligen inte 100%, men ändå.....
  • Jag trivs hemma i min lägenhet
  • Vi går mot varmare och soligare tider = sommar

Livet ser rätt ljust ut för tillfället =) Framtiden ser lovande ut, och jag ser otroligt mycket fram emot kommande sommar,höst och vinter =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback