stressigt värre

jag blev inringd en timme tidigare till jobbet,... de kom mer folk än beräknat,...... jag åkte in å satte fart direkt.... kände efter en timme att jag inte alls va klar i skallen..... kände mig nästan svimfärdig ! Men med så mkt folk så va de bara att jobba på...... De mesta gick fel.... eller näe, inte det mesta,... men de blev en hel del fel...... vissa helt å hållet inte mina.....

Gästerna var allt annat än gulliga och planerade idag.... men de gick bra ändå tillslut..... efter en del om och men......

Fick påhälsning av en av Dannes polare, som var i FIN form.... =P

Jag fattar inte var allt folk kom ifrån !? Men de va fan folk konstant under natten !!!

Nu är jag rejält trött i fötterna, och känner att min säng är otroligt skön =)

Vid 16 - 17 kommer Danne från jobbet, då ska vi styra upp inför turen till Helsingborg =) Sen imorn åker vi typ direkt på morgonen,... jag ska bara jobba klart, åka hem, duscha å sen drar vi =)

Nu ska jag sussa kudde !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback