solsken, sömn och mera jobb

Fan va skönt att få sova ostört !  När jag kom hem i morse fixade jag frulle, la mig i sängen med datorn, pratade med Älsklingen som var på väg till jobbet, å varvade ner.... vid 8 släckte jag lampan å somnade..... Då hade jag varit smart nog att stänga av ljudet och vibratorn på mobilen, ställt larmet på 16 och satt i öronproppar =)
 ALLT för att få mina 8h sömn.....
Jag har en känsla av att det kommer bli en del att göra inatt..... Imorn kommer lönen in på de flestas konton, eller mer exakt 00.00 inatt kommer den in på kontona...... det är dessutom Onsdag = lill-lördag = mkt folk på stan.....

Jag hoppas jag har fel, å att de visar sig att alla går ut på fredag istället, när jag är ledig..... men jag tror inte att de blir två lugna nätter som kommer.... de va mer folk natten till idag än de va i måndags,... så nu lär de väl bli mer å göra för varje natt som går..... *suck*

jaja imorn kommer min älskling hem till mig när han slutar jobba =) sen på Fredag så drar han iväg till Motala för firmafest, å sen kommer han hem till mig igen nån gång på natten... =)

På lördag ska vi ut i båten =) får se om vi får sällskap som han sa,.... eller om vi åker själva..... vilket som så kommer de bli kanon !!!

Nu ska jag se till å fixa lite innan jag ska iväg till jobbet....

Ha en fortsatt trevlig dag !!!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback