solsken på balkongen

Sitter just nu på min balkong nästan i solen.... vill inte sitta helt i solen för de blir för varmt... =P haha.....men de e GRYMT SKÖNT!!!! Jag jobbade sista natten för den här veckan, så nu har jag lite ledigt =) Välförtjänt tycker jag....! Straxt efter 04 undrade chefen om de va någon som var sugen på att sluta tidigare,.... mest vare jag å Filip som ville dra.... jag gick "vinnande ur stritden" så 04:30 gick jag från jobbet, istället för straxt efter 06 =P riktigt skönt faktiskt !

Vid 03 drällde min underbara pojkvän in =) Shit va glad ja vart när jag såg honom ! De riktigt sög till i magen ! å ett leede spred sig i hela ansiktet =) Han va kvar å väntade tills jag slutade, å hade nog faktiskt väntat även om jag slutat som jag skulle.... Han e för go ! Men nu när jag slutade tidigt så åkte vi hem tillsammans =) vilket ju såklart va helt underbart ! Vi kom hem, å mös, sen somnade han ( varit vaken i drygt 24h) så inte konstigt alls att han var trött.... Själv hoppade jag in i duschen för att fräsha upp mig å åka in till stan å möta mamma för frulle på centralen.... Hon skulle ta tåget till landet 08:30 så vi sågt 07:00 käkade frulle, drack kaffe å åt croisin` (stavas?)

Jag åkte hem till mig, där Danne sov i sängen,.... han sover fortfarande, å kommer få sova ett tag till, han ska nämligen iväg till Motala senare idag..... så jag tänkte väcka honom om typ 1h eller så.... sen när han åkt så kanske jag slummrar ett tag, innan jag drar till Carina för att umgås å äta gott, å fixa lite inför hennes å Daniels bröllop som är nästa lördag....

För övrigt så har de varit en helt okej natt.... en hel del märkliga beställningar, men absolut ingen mardrömsnatt med TOK MYCKET folk å KAOS ! Utan ett ganska bra flöde natten igenom =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback