snart tbx till jobbet

det värsta med att jobba natt,. är att man missar dagen därefter....

jag hade varnats av familjen att de va jobbigt att sova på dagen..... Jag hade INGA problem att somna.... =P men de har jag å andra sidan sällan på dagen, om jag är trött... och vet att jag inte har något att göra.... hehe

somnade typ 07:00 och vaknade nästan utvilad 15:30 =)

sen har jag slappat i sängen, käckat "frulle" och nu käkar jag "lunch" haha.... middagen blir inatt på jobbet tror jag.... å då blir det sallad.....

imorn blir det samma visa som idag.... med den skillnaden att jag får sällskap när jag vaknar =)

då ska det fixas inför helsingborgsresan, och sen åker vi tillsammans in till stan, jag för att jobba, å han för att dricka öl..... sen på torsdags morgon när jag kommit hem och duschat, så drar vi =)

ska bli såååå mysigt att åka iväg bara vi två =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback