regn idag igen,....

FAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!! De regnar ännu mer idag !!!!!! Nu vill jag ju inte röra mig utanför huset idag heller..... *suck*
Måste straxt ta tag i disken,... för de orkade jag inte igår..... å när jag kände att jag skulle orkat, så ringde söten å då vill man ju inte säga "du kan du ringa sen, för jag måste diska...."  så jag ska ta disken idag, å idag måste den göras..... så enkelt är det bara.


Annars är det en helt okej dag, A ska flytta ut å söt kommer tillbaka till stockholm efter en att ha varit iväg å jobbat.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback