Midsommar

Igår kom jag iväg från jobbet straxt innan 07.00 (ja på morgonen) åkte direkt hem för att väcka älsklingen, som sov..... Kom hem, skuttade in i duschen å sen vare bara att börja plocka ihop det som skulle med till Helsingborg.... Fick göra rent kylväskan, plocka ihop alla dusch-grejor, samtidigt som jag försökte få liv i Danne....(de sistnämda va inte heeelt lätt....) Bilresan ner trodde vi nog båda (mest han) att jag skulle somna,... men ICKE !!! Jag var klarvaken ! Tok pigg !!!! Vi hade riktigt kul =) satt å skrålade ikapp till radion =P haha .....snackade skit å hade de riktigt trevligt. Lagom till "peking" kom regnet...... Sen regnade det i princip hela vägen in i Helsingborg..... Men väl framme sken solen å jag hade vaknat till liv efter min "power nap" .....  Hittade ganska snabbt till hotellet, checkade in bråkade med korten (som hade avmagnetiserats visade det sig senare) kom upp i rummet...... (resten kan ni räkna ut själva) Vi tog en sväng på stan innan vi hamnade på O´Learys för att käka middag, å kolla lite på fotboll , England - Spanien.... Såg bara första halvleken,.... sen gick vi tillbaka till rummet, och somnade ganska omgående.... jag för att jag varit vaken typ i EVIGHETER ! Danne för att han kört bil i 8h.... nonstop.....


Nu ligger vi i sängen å "kollar" TV, eller ja jag har datorn i knät.... men ändå.... TVn är på..... vi har varit nere å käkat frulle, å läst HD (Helsingborgs Dagblad), Svenskarna låter laddade inför matchen.... 
Om inte allt för lång tid ska vi röra oss de typ 200metrarna ner till FanZone för att ladda med andra svenskar (och Italienare ?) inför matchen..... Hoppas på en riktigt trevlig dag, och såklart en vinst, så att man har något att fira ikväll.... =)  Som det känns nu så kommer detta bli en UNDERBAR midsommar =)


Så på på med det finaste ni har (landslagströjan) och stötta våra blivande landslags-stjärnor !!!!!


NU kör vi över de där dryga pizzaätarna !!!!!!!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback