En underbar morgon !

Shit va jag var trött igår !!!

Vi va över till Vårberg å lånade min mosters hus för at grilla å kolla på film, i lördags. Sov såklart över oxå i "mitt" rum..... å de va otroligt skönt att "bo" i hus, även om de bara va för några timmar..... I söndags skulle han iväg å fixa de sista i Blackeberg, så han lämnade mig hemma å åkte vidare för att tömma förråd å lite sånt....

Hade redan på morgonen känt att jag var vansinnigt trött,... å när jag väl kommit hem å lagt mig i sängen tog de inte lång tid innan jag stängde ner datorn å somnade..... sen sov jag i typ 3 timmar... innan de var dax att bege sig mot Flemmingsberg.

Igår va vi över på middag hos Carina & Daniel, och lilla Wilma =) De va som vanligt trevligt och kul ! Danne är typ Wilmas nya idol ! haha Hon har redan fattat att om hon vill ha nått, så ska hon gå till honom, inte till mamma, pappa eller mig.... Så roligt att se ! Danne trivs riktigt bra med alla tre , och har precis lika kul som mig när vi är där =) Känns så otroligt skönt att vi kan umgås som vuxna ! Danne tar utan vidare upp Wilma å leker med henne som om han inte gjort annat =) Å de gör ju inte att jag tycker mindre om honom direkt.... =P

Igår passade vi även på att boka dem för ett utflykt när de kommit hem från sin "honeymoon" =) Ska bli riktigt skoj =) Kan inte berätta vad det är som är planerat, men de är iaf våran födelsedagspressent till dem, de fyller ju med 2dagars mellanrum, å dagen där emellan så gifter de sig... =P

Jag har haft en helt underbar morgon ! Eller ja... alltså, jag vaknade typ 04 å kände att jag var hungrig..... men så dax kan jag lixom inte gå upp... Dannes klocka skulle ju ringa 05:15 så jag väntade på den..... typ..... Kände mest att " nu vill jag gå upp. Får man inte gå upp snart? Jag är hungrig NU! Men ringer inte klockan snart, den måste ju vara tok mycket nu"..... då va klockan 04:40.... Så straxt innan hans klocka ringde gick jag upp, satte på ägg, kokade vatten å tog fram bröd å smör å ost å sånt =)

Sen tog de en stund att få liv  i honom,... men när han väl kom upp så käkade vi frulle tillsammans i det soliga köket =) De kändes riktigt mysigt =) Rätt mkt "svensson" över det hela.....  =P Helt underbart ! Sen åkte han till jobbet, å jag va kvar hemma..... känner mig oförskämt pigg för att inte ha sovit så många timmar.....

jo min kamera har pajjat, så jag har för tillfället ingen kamera.... =( ska kolla om jag kan låna mammas... måste ju faktistk ha en kamera på lördag.....



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback