skönt i radhus....

sitter i Kälvesta idag me =) Men idag kan jag nog faktiskt utnyttja att jag "bor" i radhus... =P

Solen skiner, å de ser inte ut att bli reng heller =) Så jag tänker förflytta mig till altanen, med min bok och min kaffekopp....sen ska jag bara softa....

har redan satt igång diskmaskinen, å ska bara fixa resten av disken innan jag drar,....måste duscha oxå, men de e ju ganska snabbt avklarat... =P

Jag ska in till stan å käka middag med mamma ikväll, hon slutar typ 16 så jag ska röra på mig runt 15.... de tar fan så mkt längre tid att åka in till stan från Kälvesta än de gör från Hagsätra.... men de e de fan värt.... de e underbart att "bo" i radhus just nu....

de gör dessutom att jag å Danne får tid att umgås som normala par,... ni vet, sitta i soffan å mysa på kvällen, käka middag tillsammans vid ett normalt köksbord....

Nästa vecka kommer bli ännu mysigare,.. då är han ledig =) så förhoppningsvis är det strålande väder då, så kan man kanske åka ut med båten =)

sen ska vi ju iväg med några vänner oxå,... ska bli så kul !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback