ensam natt....

Har sovit själv inatt, för första natten på "länge" har visserligen sovit, men jag har inte sovit särskilt bra....

Jag tokslocknade runt 23, vaknade lite för att prata med älsklingen, sen somnade jag om..... sen drömde jag en mardröm, har inte drömt mardrömmar på skitlänge.... men inatt så....

Jag befan mig på en typ sightseing båt, eller nått liknande, som körde fram å tillbaka i nån typ av kanal, problemet va ju bara att de va full storm, å båten höll på å göra bakåtvolter hela tiden,.... skitläskigt, sen voltade den, å hamnade upp å ner.... å då såg jag att de bara var mina gamla vänner som var på båten, en av dem såg typ ut att vara enbart skellet, å verkade ha dött, men hon pratade å var uppenbarligen vid liv..... straxt därefter vaknade jag med hjärtklappning.....

De va skit läskigt !!!

Jag somnade om, å sen drömde jag istället massa annat konstigt....

Vid 06 vaknade jag å kände att nu vill jag prata lite med älsklingen, för han ska dessutom vara på väg till jobbet, så är han inte vaken så är det dax att gå upp.....

Han va vaken, men hade inte gått upp =P men de va skönt att prata med honom, även om de bara va i några minuter....

Nu ligger jag i sängen å käkar frulle,.....skulle väl egentligen sätta mig ute på balkongen i solen, men de e så sjukt varmt där, så de pallar jag inte.....

Ska iväg till Farsta å leta smycken till bröllopet, ska dit med Virre å Lina, tror att Lina skulle med iaf.... Sen hoppas både jag å älskling att han får sluta tidigt så vi hinner umgås lite å göra ett par ärenden, innan jag dels måste sova å sen åka till jobbet,..... börjar jobba 01 inatt..... inte den roligaste tiden att börja,... men men kanske har sånt flyt att jag får upphämtning när jag slutar imorn bitti =) De skulle vara grymt skönt !!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback