*TGIF* Thank God It´s Friday !

En tripp till stan efter jobbet. Fick ett SMS från Lindex för nån dag sen, om att de va halva rea-priset för medlemmar =) å sista dagen va idag, så jag passade på =P
(De betydde även att jag slapp åka hem, vilket faktiskt inte är så himla kul just nu..... )
De va ju ingen höjdar-rea ,men lite hittade jag iaf =P men jag va inne på tre (3) olika Lindex butiker.... så de vore ju fan om jag inte hittat någonting då.... De vart iaf 2 BHar  några tröjor å sen 2par benvärmare (som inte va på REA) men jag behövde sånna, så jag passade på =)

Imorn är det sista dagen på jobbet för den här veckan, ska bli skönt med helg =) Jag har känt mig som en sombie den här veckan...*snark*

Efter jobbet ska jag förbi bolaget å handla lite vin till lördagen, då är de nämligen tjejmiddag hos Camilla =) visserligen kan inte alla, så vi blir bara 4 tjejer, men de kommer bli skoj ändå =)

Jag ska även tvätta imornkväll, men de blir troligtvis bara 2 maskiner, (en mörk, en ljus) så de kommer gå fort =)
Slutar ju jobba kl17, men bör kunna smita lite tidigare så jag kan ta bussen till Solna å gå på Bolaget där, för att sen ta Bussen till Älvsjö å därifrån åka till Högdalen å sola innan jag går hem å tar tvätten. Solningen är egentligen inte så mkt för att få färg, utan mest för att på lite ljus(terapi) och känna lite skön värme, inte sån där jobbig värme som de är i butiker som dragit på värmen för fullt *suck*.

Min plan är att vara hemma till halv 7 , då hinner jag sortera tvätten, innan jag ska ner till tvättstugan, jag hinner plocka fram till middagen, som troligtvis blir fisk å potatis med sallad och sås, till de ett glas kallt vitt vin =) *de vattnas redan i munnen, särskilt de där vinet är lockande*

Sen medans tvätten är igång så hinner jag börja med maten, som måste vara klar till 20:00 för då ska jag kolla på TV så innan dess måste jag ner  i tvättstugan igen å lägga in i torkskåp och torktummlare, å ta med de som ska hängas upp hemma.

I pausen av Let´s Dance tänker jag gå ner å hämta upp mina nu torra och rena kläder =) 

Sen ska jag bara slappa =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback