uäääääh

illa illa, jag mår illa, å känner mig aldeles yr, trots att jag ligger på soffan...
Måste upp å få lite mat i mig å luft.....

Ush jag har inte alls tid att vara sjuk !!!

Jag vill inte vara sjuk !  Imorn ska jag till jobbet.
Tydligen så gick inte mitt mail fram heller, så dom är nog inte så glada på mig. Men de e fan inte lätt att göra allt rätt när man måste ringa till manpower och till Swe-dish... Igår viste jag knappt vad jag hette, ush de va inte alls kul.

Jag har en tendens att bli sjuk när det absolut inte är läge. Å jag fattar att de inte hade vart lika jobbigt om jag hade varit frisk under julhelgen.

Sen har jag lixom inte haft tid att återhämta mig. Helgerna har varit allt annat än lediga......

Känns som att jag bara skyller ifrån mig,...  men jag försöker verkligen äta ordentligt, få imig vitaminer å sånt.... tydligen inte tillräkligt.

FAN JAG HATAR DETTA !!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback