kanske inte så frisk ändå...

tji fick jag....

Trodde jag va frisk nu,... men jag är nog inte helt återställd. Jag drack en öl, och kände av den.... hm.... känns inte helt okej,.... jag har visserligen inte ätit ordentligt idag,... men jag har ett konstant illamående som gör att jag lixom inte blir hungrig....

Jag har dragits med illamåendet några dagar nu (nej jag är inte gravid), de e skit jobbigt !!!!

Just nu sitter jag å kollar på "galen i kärlek" på Svt1, nyss hemkommen från Globen (hovet). Efter matchen gick jag med några polare till Hotellet, dom drack öl, jag drack pepsi. Jag är egentligen i starkt behov av mat, men jag orkar inte laga något, jag vill inte ha pizza eller hamburgare, som är det enda som man kan köpa här nu,...  Faaaan !!!!!

Måste nog styra upp något nu, annars kommer jag bli galen. Frågan är bara vad,... lutar åt en macka.... tror det är det enda jag orkar fixa.....

Sen ska jag snart lägga mig å sova, för imorn ska jag till jobbet.... Hur jag nu ska orka de,.... men de löser sig.... 

För övrigt så spöade AIK,  "lakers" med 5-1 tror jag,... kan ha varit 4-1 oxå..... inför dryga 5000 personer på Hovet.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback