Jag är frisk

Jippie ! Jag är frisk !!!!!
Va som sagt ute med mamma igår, å köpte massa pressenter till mina kusiner, den ena fyller snart 5år, och den andra fyller 8år i april, men eftersom det är rea så passar vi på att köpa till båda =P

Vi lyckades som vanligt impulsköpa en dator till mig, och en mobil  =) stört skönt !!! NU har jag en egen dator igen.... å den är riktigt skön =) mjuka tangenter och riktigt stilig.

Måste börja göra mig klar för avfärd snart,... eller jag ska torka håret och sminka mig,.... å kolla om kläderna funkar eller om jag måste gå en raid i garderoberna efter annat =P *fåfäng*

Kameran ligger på laddnig, så jag kan ta massa fina/roliga bilder =)

Men just nu sitter jag å kollar på reprisen av Körslaget,....

Sen ska jag på H O C K EY !!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback