fd BB, fn Let´s Dance Kitty Jutbring - mobbas atv juryn

Kitty mobbad av Idol-juryn eller inte......

De här e ju bara sååååå roligt !!!!
Stackars lilla Kitty får bara kritik av dommarna, detta trots att hon ju faktiskt har dansat en hel dans...... (IRONI)
Asså jag vet inte riktigt vad hon anser är dans,.... men om dans är att bli runtsläpad av en stackars kille på ett golv,..... Så absolut ! Då dansar hon utomordentligt bra.....


Jag kollade sporadiskt på Big Brother när Kitty var med,.. å kände redan då att hon va som en förvuxen 3åring.
Hon saknar totalt självinsikt, och istället för att bita ihop och ta emot de råd som faktiskt delas ut av dommarna.

Istället spelar hon apa, som kanske funkar i barnprogrammen som hon leder, och känns bara såååå konstlad.
Att hon tränar 5timmar om dagen, är ingen grej, det gör alla de andra oxå,... MINST !!!!!

Hon är 31år gammal, och visserligen så gillar jag folk som vågar vara sig själva. De jag inte gillar är folk som spelar över och försöker göra sig viktigare än de är.
Vid 31års ålder bör man ha sån koll på sig själv att man ska veta när det är dax att hålla käft.
Kitty verkar sakna den funktionen, hennes stackars danspartner får ständigt "schysha" henne, eller på något annat sätt få henne att bli tyst.

Jutbring är en riktigt lös kanon - Karolina Fjellborg

Jag håller till viss del med henne, däremot så tycker inte jag att Kittys overäknelighet är det mest spännande i Let´s Dance, däremot är det de mest skrämmande.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback