trött och ont i kroppen...

de blev ingen promenad igår, tiden lixom flög iväg, å jag skulle till jobbet.

Jobbade på Vasagatan igår, å de va onekligen som att vara ny på jobbet.... Vasagatan hade personalpest, så vi va bara personal från andra restauranger, vilket till en början gjorde allt något rörigt och förvirrat... men de löste sig till slut.

Jag va hemma vid 4, å kröp ner i sängen brevid Daniel... vaknade av hans alarm, men slapp snoozandet idag =) han gick upp ganska direkt =) Jag somnade om å sov till straxt efter 11, bara för att förfytta mig till soffan, där jag fortfarande ligger..... Borde troligtvis ta tag i hemmet, men jag orkar lixom inte.... Jag är helt slut ! De va länge sedan jag körde ett 11 timmars-pass.... å de känns i kroppen!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback