sova är skönt...

När man inte mår bra bör man sova.... de gjorde inte jag inatt.... jag försökte somna, men eftersom vi flyttat ut bäddmadrassen till vardagsrummet så gick de inte att somna för mig.... de va helt enkelt för hårt underlad..... Daniel däremot föredrar att sova så, å somnade rätt fort.....

När jag legat å vridit på mig i vad som kändes som hundra år.... kollade jag på klockan, den visade på 03:44 då började det ljusna ute, så jag väckte Daniel å vi plockade in bäddmadrassen till sängen =) sen sov vi båda två =)  Jag sov inte särskilt bra visserligen,... men de va nog för att min stackars kropp hade ont efter att ha försökt sova på "golvet" ....... Kl 08:00 ringde klockan.... Daniel va tvungen att gå upp för att åka iväg på tränings"läger"

Jag ska straxt lägga mig å sova lite till....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback