Utmaning (larvigt men lite kul)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du?:
Sara
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stad
3. Flicknamn: Sabina
4. Pojknamn: Stefan
5. Yrke: Samordnare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Sarrong
8. Mat: Sushi
9. Sak i badrummet: Sminkborttagningsdukar
10. Plats/stad: Solna
11. En orsak att vara sen: Sabbad sminkning
12. Något man skriker: SATAN!!!
13. Film: Solstorm
14. Något man dricker: Saft
15. Band: Sten och Stanley
16. Djur: Sabeltandad tiger
17. Gatunamn: Storgatan
18. Bil: Smart
19. Sång: Solna stad
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Samba


Jag utmanar alla som läser detta inlägg och har en blogg eller liknande! Lägg till länken i kommentarsfältet nedan så kan jag läsa era svar =)  

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Är lite fuskigt, du har ju ett bra namn med bra bokstav! Jag fick ta hjälp av en ordbok för att få till mina svar!!!! =OP

Gick det bra idag?

kramar från mig och Wilma

2009-04-07 @ 14:46:45
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback