omständiga arbetsförmedling !

nu känner jag mig lite duktig faktiskt =)

Jag gjorde ett nytt försök med att logga in på arbetsförmedlingens inskrivnings sida med e-legget, å nu funkade det =)
så nu slipper jag pallra mig dit, bara för att få sitta i en evighetslång kö, å sen få en tid vid senare tillfälle.....

Jag missar visserligen några dagar med pröjs, men vafan,... jag missar 5dagar tror jag, om jag förstog de rätt,... men om de räknar från de att man registrerade sig så får jag pengar från idag..... hoppas på det sistnämnda =P

De enda jobbiga är att jag ska ta mig till Farsta,.... de är inte den närmaste förmedlingen, men de va den enda jag kunde välja..... men de blir nog bra......

SKa ta å klä på mig, sätta i linserna å sen röra mig mot Bredäng, mamma ska ha min nya dramaten så hon får med sig mat å sånt till landet i helgen,  ska även förbi apoteket å inhandla allergimedicin, för nu börjas det..... så jag ska handla till mig å mamma....

men då måste jag göra mig klar nu, annars hinner jag inte.... apoteket här uppe stänger 18,å jag måste ju dit innan jag tar bussen....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: bella

Akassan- har 5-7dagars karens dagar.

och sen om man skriver in sig på ams hemsida så måste man ändå gå till dem och redovisa det där innan 2veckor.

det fick jag göra nyss.



//Puzzzzzzzzzzzz

2009-04-03 @ 11:25:48
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback