ledig ? vad är det ?...

Mkt födelsedagsfirande blir det......

Igår firades Anna med middag och partay på Particia, jag drod redan vid 12, å de va nog bra de.... kände att jag var supertrött i morse.....

Nu ska jag iväg å fira kusin Anna som fyller 8år,........ hade helst legat hemma å slappat hela dagen... men så blir det inte......

Imorn är det fotboll (igen) borta mot BP på Grimsta, åså fyller Kristin år, däremot så tänker jag göra tidig hemgång, för att klara av nästa vecka, då ska de tränas, barnvaktas å lite sånt =)

Nu måste jag dra, kommer få stressa gärnet, för jag är låååååångt ifrån klar, å jag borde egentligen ta en buss som går om 15min..... de lär jag inte hinna med

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback