en händelserik vecka

Okej, den här veckan / helgen har bara flugit förbi..... Det har varit en ganska rolig vecka, men fruktansvärt sömnlös...

Jag har knappt varit hemma, mer än hemma å sovit å sen dragit igen.... SÅ just nu så står det typ ett berg med disk i köket, som jag helt enkelt inte hunnit med,....

Men ikväll ska jag vara hemma, så jag bör hinna med både disken och att laga lite riktig mat =)

Känns som att jag levt på kebab å hamburgare (vilket inte stämmer) däremot så har jag inte fått i mig någon sallad, å min kropp behöver sallad. Nog för att kött å potatis i någon form och sås är riktigt gott, så behöver jag sallad....

Vi käkade på Patricia igår, å salladen lyste med sin frånvaro, men de va gott =) Riktigt gott =) Men nästa gång ska jag käka hummersoppan till förrätt, inte bananbåt till efterrätt, båten är supergod, men sjuuuukt mättande... =P

Nu ska jag slappa lite, å kolla vidare på 10 orsaker att hata dig, sen ska jag ta tag i hemmet

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback