en blöt kväll

Gårdagskvällen blev en lätt blöt tillställning, =) Åkte iväg till Hökis för att dricka lite öl med Dick (brorsan) hade inte en tanke på att de skulle bli så sent...... men de blev de såklart......
Först kom några av hans polare dit, sen kom Janet, sen Virre (som piggnat til lite, å kände för att umgås) sen kom även Anna dit =) Även Björn kom dit. Helt galet att man kan ha så kul på en lokalkrog (Mickel Räv), de va karaoke dessutom, å jag va ju bara tvunen att visa hur de skulle gå till =P Så jag körde 4 låtar =)  Starkare; Sara Löfgren , My number one; Helena Paparisou , Kärleken är evig; Lena Ph och Jag ljuger så bra; Linda Bengtsing, fick massa beröm, å ägaren tyckte att jag skulle köra fler låtar,.... men de va rätt många som lämnade in lappar, så jag han bara sjunga 4,  de va riktigt kul =)

Sen drog vi till Anna och Janet för efterfest, jag kände att de va dax att sluta dricka, å hålla mig till vatten, så jag va bara med en kortis, sen tog jag tuben till Farsta för att ta bussen hem =)

De togs lite bilder oxå, såklart =P med de fixar jag med ikväll eller imorn.


Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig klar å åka till min moster för Påstmiddag =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback