Å va de skulle vara skönt att få ordning på livet!




Fast boende, vliket jag visserligen har, men skulle gärna ha lägenheten helt själv, inreda lägenheten på riktigt, köpa tvättmaskin och diskmaskin, slippa fundera på om jag egentligen har råd att gå ut, kunna betala tillbaka alla mina skulder, ta körkort och köpa en bil, helst NY,..... MEN för att de ska kunna hända krävs  Fast inkomst, för att kunna säga att man har en fast inkomst krävs ett jobb, vilket inte är helt enkelt att få i dagens läge......

Men jag hoppas !!!!! Jag måste hoppas, annars går jag under !!!!!


Fungerande kärleksliv kommer just nu långt ner på listan,.... eller njae.... men jag vill få ordning på MIG innan jag vill dra in nån annan i mitt liv.

För även om jag och A fortfarande bor tillsammans, å han säkert hoppas på att vi ska fortsätta vara tillsammans, så lär inte de hända. 


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback