Why is it all so complicated ?

sitter hemma å uppdaterar mig i mina favvobloggar,... de e rätt många,....

A hade tuýdligen sökt på sitt eget namn på google, å hittat mina bloggar,.....say wath?  jo hans namn fans på min tidigare blogg,.... men de blogginlägget är ändrat sen evigheter, å i den här bloggen så är hans namn inte med bågonstans.....
Jag va såklart tvungen att söka på hans namn, å jag hittade en väldans massa, typ facebook, å en massa ressultat från hans tid som pingis och löpare, när han va liten,... å ett å annat golfressultat,..... jag kan omöjligt anklagas för att dessa finns på nätet, att han inte vill få en enda träff på sitt namn är ju bara korkat, för de kommer aldrigt funka.....

jag vet inte vad som är så farligt med att finnas på nätet ? de flesta finns där, även om de inte vet om de själva,...

jag fattar verkligen inte varför han ens söker på sig själv, men de känns lite som att han behövde nått att störa sig på, å kunna säga åt mig att jag har gjort nått  fel.....

jag tror inte att vi kommer hålla så värst länge till, jag har sagt att jag vill ha förändring, men så mkt förändring har jag inte märkt,..... de e mkt små förändringar som egentligen kommer av att jag helt enkelt vägrat fixa vissa saker,.....

jag vill ha ordning på mitt liv, men jag undrar om jag kommer få de med honom i de,.... jag vet verkligen inte..... de e så himla komplicerat, vi bor ihop, å ingen av oss har nån direkt ekonomi, jag vill ha ett jobb å söker med ljus å lykta,.. men de e inte helt lätt att hitta rätt.... helst vill jag ju ha ett normalt jobb, som innefattar mest dagjobb, å någon helg här å där.... helst inget som enbart innebär kvällar,... jag vill ju faktiskt ha ett liv oxå.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback