tvättstugan

ligger i soffan å kollar på 4an, just nu är de reklam,...å såklart inför IDOL,...*suck*

ska iväg till min moster snart, hon hämtar mig kl12, å känner att de faktiskt ska bli skönt att bara tvätta hela dagen,.. sen ikväll är de träning, kan ju inte säga att de är lockande att spendera 1,5 timmar ute i de här vädret,... men vad gör man inte... jag har missad de 3 träningar som vi haft efter sommaren, så jag måste dit... vill ju inte sluta spela fotboll,.. å jag tror att de blir bättre bara jag kommer dit,.. de brukar va så....

problemet blir hur jag ska hinna dit..... för de tar mig nästan 1 timme att åka dit med SL, så då måste jag vara hemma till innan 18, å jag måste bli hemkörd, för att få med mig den rena, och förhoppningsvis torra, tvätten

Nu ska jag käka lite frulle, å klä på mig, har ju inte så mkt rena kläder så de blir tränings/mysbyxor...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

hehe...varför får jag inte det? :P

2008-09-03 @ 11:19:03
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: Carina

Kommer åka tidigt till skäris och har lovat att äta lunch med mamma. Hon och anders åker till mallis på fredag så jag ville träffa henne innan de åker... kanske en fika på eftermiddagen?

2008-09-03 @ 11:35:29
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback