nya skor

köpte na skor för någon vecka sen,.... LOVE THEM!!!!!!

pallar inte ta nån bild på dem själv, så jag snor helt enkelt den från hemsidan, http://skopunkten.se

Jag är helt förälskad i skorna ! Har praktiskt taget flyttat in i dem, va på grönan i söndags, med kusinerna, och hade såklart mina fina nya skor på mig, å hade nästan inte alls ont i fötterna när jag kom hem,....

har en känsla av att de kommer bli MÅÅNGA skoköp i höst/vinter,.... i år är de ju lite rundare tår och tjockare klack som gäller, å de passar mig UTMÄRKT ! jag slipper känna mig som BIGfoot, och tappa ballansen på kullerstenarna här utanför på väg till centrum och t-bana.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback