my week without sleep...

ush va ja e trööööött !!!!!!

Kom iväg till träningen i onsdags, hade inte hunnit om jag inte moster kört mig, först hem, å lämna tvätten å byta om, sen till träningen. De va riktigt skönt att komma iväg å träna, hade riktigt kul, särskilt när vi skulle träna hörnor,... shit asså !!!!

efter träning så måste jag fått nån knäpp i huvet, för jag GICK till älvsjö, från "åsen", tog typ 30min,... men skönt vare =) tog bussen från älvsjö, för sista biten hem är inte kul å gå,....

Igår va jag i skäris å fikade med gummorna V  och C, med oss va såklart lilla W, som lagom till vi va klara luktade riktigt illa.... haha !
Vid 15 drog jag mig mot Täby, skulle dit å träffa B och kolla gnaget,......... Träffa B va kul, å träffa lite gnagare oxå, matchen däremot,... *suck*

Kom hem straxt innan 21, å va TOK hungrig ! hade inte käkat på hela dagen ! så jag lagade lite pasta å sås (champinjoner, bacon, vitlök, creme fraich) SÅ GOTT!!!!

gick å la mig runt 22, läste till halv, å sen kunde jag inte somna,.... de gick bara inte! kändes som om jag hade feber stundtals, vet inte om jag egentligen har sovit så mkt inatt, utvilad är jag iaf inte,... känner mig mer som en sombi, men såklart kan jag inte sova....*suck*

Nu ligger jag å kollar på Phat girls å funderar på om jag skulle ta å fixa nått å käka,.... å vad man ska ta sig för ikväll,.... A ska till landet med sin familj, jag kan inte följa med, för jag ska på Grönan imorn med kusinerna.... hoppas på att hinna träffa CÅ oxå,...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback