från en annan soffa...

ligger i soffan, men inte min egen, utan den som jag spenderat väldigt många timmar i som liten, nämligen den i Bredäng hemma hos mamma, mormor och morfar =)

Nej vi har inte bråkat så att jag lämnat stället, jag ska låna tvättstugan imorn, 07:00 sätter jag igång...*snark*

Va faktiskt nere å kollade läget i vår egen tvättvagn, å precis som jag anade, så va de kaos ! Så jag kommer fortsätta låna tvättstuga i Bredäng och Vårberg..... tills vi har en fungerande hemma,.... tidigast V44....

Nu ska jag lägga stänga av burken, å TVn, sen ska jag läsa lite, å sen är de sova som gäller....

På onsdag ska jag träffa min underbara gummor ! måste ta med mig kameran då, så vi kommer ihåg hur virre ser ut, för sen åker vi bort allihopa,....

Jag och C åker till göteborg på torsdag å kommer hem på söndag, straxt därefter åker V till USA, närmare bestämt Hawaii....

Förkylningen känns något bättre,...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback