färga håret....

Jag klippte mig för inte så länge sedan, å tycker de är super-skönt med kortfrisyr, klart de tar ju lite tid å få till de när man ska någonstans,.. men samtidigt så tar de skitlång tid att få till de med långt hår oxå, de e bara de att de e lite olika problem som ska lösas......

men nu vill jag göra nått åt håret, jag vill INTE klippa mig, däremot så vill jag färga håret, de börjar ju bli höst på allvar nu, så jag skulle vilja färga i en mörkare ton, med inslag av rött,....  själv är jag hopplöst okunnig när de kommer till hårvård, har aldrig haft intresset, å ingen i familjen är direkt intresserad heller,.... men jag MÅSTE göra nått ! Färga håret är ju inte lika mekkigt när man är korthårig som när man är långhårig,... tror jag ska försöka fixa de i nästa vecka, däremot så är de ingen idé att försöka färga de själv,... då blir de KATSTROF!!!! 

Någon som har nått bra tips på hårfärg ? nått bra märke eller så,... (jag har varken råd, ork eller lust att gå till frissan)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback