en hyffsad dag

okej, dagen har varit ganska bra, jag har mest legat i soffan, kollat på diverse såpor, och såklart Mordkommissionen =P
A kom hem å han vi lyckades mysa lite på soffan, sen somnade han... tydligen trött, å verkar dessutom vara på väg att bli sjuk... *suck*

jaja inte jag som smittat honom iaf =)

vill egentligen inte alls gå å lägga mig, men iser att jag nog borde göra de.... de e ju tydligen en dag imorn oxå....

JO ! jag fick tag i min moster, så på onsdag ska jag dit å tvätta, ska ta med datorn oxå, så han hennes man titta på den, å förhoppningsvis rädda den,... eller ja egentligen så skiter jag i datorn, de e filerna jag vill åt,... alla bilder, å all musik å sånt....

till middag vart de kyckling å potatissallad, för den som är intresserad, jag va nämligen smart å tog fram filéer igår, så de hade fått tina över natten i kylen =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback