Before - After pictures

Före







 Efter



Jag är nöjd =) de blir mkt ljusare i köket med vita möbler.


Idag har jag inte gjort många knop, de enda jag egentligen gjort är att gå upp till centrum å hämta mitt paket från Ginza, så nu har jag hela Rejseholdet (Mordkommissionen) hemma,.... så nu får A åka till landet så jag kan kolla på min serie, han är inte ett dugg intresserad, så jag tänker inte tvinga honom att kolla på den,..


Förövrigt så har vi de inte så himla bra nu,.... vi småbråkar hela tiden, om allt å ingenting, så de känns som att vi e på upphällningen,... men ännu är jag inte redo att kasta in handduken.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback