a life whitout a cell... and soon to Götet

ja alltså en cellphone !

jag har en obetald räkning så Tele2 har stäng av mitt SIM-kort. Jobbigt? ABSOLUT!!! Men samtidigt så är de liite skönt.....

Jag har glömt hur de va innan man hade mobil, visserligen så bode jag hemma hos mamma då, å vi hade hemtelefon, så man kunde ju alltid bli nått om man va hemma.... Nu har vi ingén hemtelefon så mobilen är de enda kommunikationsmedlet vi har, vilket betyder att jag är lite utanför just nu....

Men jag får skylla mig själv, jag har inte betalat en räkning, å då är de inte mer än rätt att de stänger av SIM-kortet´, räkningen skulle betalats i slutet av augusti, så den e ju väldigt sen....

Hade planer på att gå på fotboll imorn, men får se hur de blir me de,... känner mig visserligen bra idag, men jag undrar hur bra de e att sitta ute i flera timmar, dessutom så har jag egentligen inte råd, så jag får nog rikta in mig på Hockey säsongen, och sen nästa års Allsvenska..... visserligen är de många matcher kvar i årets Allsvenska, men jag tror inte att min ekonomi kommer att lösa sig över natten, å de kommer inte bli varmare ute .... jaja får se hur de blir....

Ikväll ska jag iaf bara ta de lungt..... hoppas kunna hämta ut mitt paket från Ginza, men då måste jag ha pengar, för de e postförskott, får lösa de på nått sätt,... så kan jag kolla vidare på Mordkommissionen =)

Nu ska jag glo lite mer på dumburken, sen måste jag ta tag i hushållsarbetet, de e disk precis överallt,... inte så mkt egentligen, men de är överallt.... å de känns som om de e massvis, men de e mest för att vi har haft de så fint nu ett tag..... Egentligen skulle jag vilja ta tag i badrummet, men de orkar jag inte. Innan jag tar tag i de måste jag inhandla lite prylar.... sen ska de bli fint i badrummet,... tror jag tar tag i de nästa helg,....


På de viset är de fint när jag drar till götet, å förhoppningsvis fint även när jag kommer hem igen.... =P

Jag ska till Göteborg på Bokmässan, i år igen =) Men i år ska jag inte jobba alls, å jag ska ner på alla 4a dagarna =) UNDERBART!!!! jag åker ner med mamma, som vanligt, och i år följer C och lilla W med oxå, Ska bli såååå kul!

shoppa böcker i 180 å gå på seminarier, å sen ut på stan å äta och dricka gott. Ska även ta med C till Rockbaren, som är mitt favvohak i götet.... Sen ska vi upp i Gothia tower å äta räkmacka, hehe deras mackor ät ENORMA!!!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: isabella

ibland är det tuffa tider.

men du klarar allt om du bara vill.



Ang Justins dagis så värkar inte personalen lyssna för det har hänt för ofta.

men vi får se för idag fick sambon säga vad han tyckte och då verkade det som dem lyssnade, hum

men jag skall gå med i föräldrarrådet annars blir det dagmamma istället.



//Puzzzzzzzzzzz

2008-09-12 @ 13:50:21
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback