Vissa saker.....

Vissa saker vill man uppleva så de nästan gör ont i en bara man tänker tanken.

Vissa sådanna saker vet man att de kommer dröja innan man får uppleva. Vissa saker vet man inte ens OM man kommer få uppleva.

Jag kan bli så fruktansvärt avundsjuk på dem som får uppleva dessa saker, samtidigt som jag blir oändligt glad för deras skull. Motsridiga känslor som egentligen inte alls är logiska, men jag försöker alltid att skilja på mitt liv och andras.

Vissa saker kan man själv påverka, andra bara delvis, å en del har man absolut ingen makt över alls.

Mitt liv är fortfarande kaos, precis som tidigare, de vet ni som följer bloggen, både denna å min tidigare. Jag vet helt enkelt inte vad jag vill med mitt liv,... Eller JO jag vet vad jag vill, men ändå inte.... förstår ni ?

Jag känner just nu att jag skulle behöva en fungerande ekonomi, för att lösa den biten å slippa dem problemen, för de e fan inte lätt att  veta vad man vill när ens ekonomiska sittuation är K A T A S T R O F 
Jag är ganska säker på att om min ekonomiska sittuation löser sig så kommer jag orka att fokusera på annat. Men som de är nu så orkar jag helt enkelt inte det.

De som inte är katstrof i mitt liv är mina vänner.

Jag har förärats ett gäng U N D E R B A R A  vänner. Vänner som gör att livet blir lite enklare att leva, lite roligare. Helt enkelt bättre.  Mina vänner är de bästa man kan tänka sig.
Jag är så otroligt glad att jag har dessa underbara gummor i mitt liv.
Jag älskar er å hoppas att ni vet det.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Vi vet! Och jag älskar dig oxå, gör wilma oxå!

vet inte vad vi skulle göra utan dig, gumman!

du är bäst!!!!!

Många kramar!!

2008-10-04 @ 11:18:15
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh lilla gumman. Vi älskar dig också :-)

2008-10-04 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback