En mysig dag

A kom hem vid 4 inatt,.. han va tyst som en mus, å kröp ner i sängen å höll om mig =) lite mysigt faktiskt

idag vaknade jag 11:45, ruggigt sent ! men behövligt... A gick upp straxt efter, vi åt frulle å sen diskade jag undan lite innan vi gick på en prommenad i solen =) vi pratade väl mest om kommande eventuella bilköp,.... A kommer ju börja jobba heltid om en inte allt för lång tid... å då står bil högt upp på listan.... Vi är väl inte heelt eniga om vilken bil som ska köpas, eller vad man ska prioritera när man köper bil.... jag är inte riktigt lika inne på att kunna säga att jag åker "flashig" bil..... jag vill ha en bil som man har råd att köra,... (bensinsnål, "billiga" reservdelar, gärna miljöbil, rymlig) A är mera inne på att köpa en snygg bil.... inte helt otippat hehe,... men men de blir nog bra

Vi pratade såklart om annat oxå,... å de va verkligen super mysigt att umgås bara vi två =) å prata utan att bli osams

Nu är A inne i stan med en polare, jag kollar på TV å hänger i soffan,.. ska straxt ta tag i restne av disken,.. å fixa nått att käka,... känner att jag börjar bli liiite hungrig....

Imorn ska jag upp tidigt, börjar jobba 07:30 slutar 16:00

ska bli kul att jobba lite, även om de bara är för en dag....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Tycker jag låter bra! för jag har inte någon lust att fråga någon annan.. :P nu i veckan? puss puss

2008-10-20 @ 19:10:05
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback