my day, bra, men regnig...

Idag har jag sökt några jobb, å de känns riktigt bra,... ska söka några till nu ikväll,.. om jag hittar några värda att söka...

Sen har jag även vart inne i stan med mamma,... planen var att kolla dator,... å köpa en,.... vi kollade, men köpte ingen.... jag hittade ingen som kändes bra,.. så ska kolla på nätet å köpa en den vägen istället.... på de viset så slipper jag irriterande säljare som baara vill kränga prylar å få provission..... jag vet ju vad jag vill ha så de känns bättre att köpa en på nätet, då kan jag kolla priser å funktioner i lung å ro.... =)

MEN somvanligt när vi är i stan så slutar de med att vi köper nått helt annat =P

idag va planen oxå att kolla efter stövlar till mig, vi kollade för nån vecka sedan på Skopunkten i Kungens kurva, men jag såg fan inte skorna för alla skor.... blev bara trött av att kolla på väggarna som var överfyllda med skor å stövlar....

Idag hittade vi skor =) så jag köpte 2par likadana, ett par svart å ett par bruna,... mamma köpte likadana som mig i brunt... haha... dom va sååå sköna ! å fodrade, så nu slipper jag frysa om fötterna =)

Hittade även några tröjor på Kappahl, när vi letade efter mössa, vantar å halsduk =P de va halva reapriset på tröjorna så de vart nästan inga pengar alls =)
 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Veronica

Sara.... Mecenatkortet(dvs student kort grejen) har 5% rabbat på dell....Så om du har det så aktivera kortet och kolla dator via deras sida.

Dell Har grymma datorer. E lite sugen på att skaffa en därifrån själv längre fram.

KRAM KRAM

2008-10-31 @ 10:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback