min tisdag

sitter å hänger i soffan. Planen idag är att åka till Globen å lämna in mitt CV å sånt på några affärer, å idag blir de faktiskt av =) för nu har jag kopierat alla beetyg å intyg å sånt som måste finnas.

Men först ska jag hoppa in i duschen, sen bär de av till globen, de borde inte ta såå lång tid, tar ju bara 30min fram å tillbaka med tuben, sen bör de inte ta allt för lång tid att lämna in lite papper.


Ikväll blir de en sväng inne i stan med gummorna. Ska bli så sjukt kul ! De e inte ofta vi lyckas ses allihopa, framför allt så är de inte ofta Marie är med... men ikväll är de äntligen dax =)
 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback