MÅSTE

kollade mig i spegeln idag,... å kände bara att jag MÅSTE fixa håret !!!! Jag skulle behöva klippa topparna, men framförallt så vill jag bli brunett på riktigt igen.... visserligen har jag min riktiga hårfärg nu å normalt sett så gillar jag den,.... men nu vare lääänge sedan jag färgade håret...

Vi går mot mörkare tider, å jag känner att jag vill ha en "mysig" hårfärg,... om man nu kan säga att en hårfärg är mysig,...? men ni hajjar va ?!

någon som har bra förslag på hårfärger ?

kanske tillåmed någon som kan tänka sig att hjälpa mig =)

Jag är nämligen USEL på sånt !


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Zid

kör nån hardcorefärg. Typ.. Ljus som fan! Har du haft det någong gång? :)

2008-10-30 @ 13:42:29
URL: http://banditking.blogg.se/
Postat av: Me

näe, ljust funkar inte på mig,.. prövade att blondera nån gång på högstadiet,.. de blev orange...

2008-10-30 @ 19:23:25
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan hjälpa både med att välja färg och att kladda in ditt hår. Jag tycker sånt är superroligt! :)

Säg bara till!

2008-11-01 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback