De här va inte min helg, ont va ordet...

Lördagskvällen började riktigt bra =) med trevligt folk =)

Framåt 12 snåret började jag få ont i ryggen, å inte vart de bättre heller..... straxt innan 01 hade jag så ont så jag trodde jag skulle tuppa av..... la mig på golvet för att kunna slappna av ordentligt,.... å de blev nog lite bättre,.men då hade jag fått en värktablett av Lina oxå,.... ringde Virre som kom å hämtade mig,... å tryckte lite på mina spända muskler..... messade A att jag va på väg hem på grund av ryggen.... å bad honom åka hem oxå, kände inte alls för att vara ensam när jag hade sååå ont.....


Söndagen började om möjligt ännu värre,... jag vaknade med magont vilket ressulterade i att jag va tvungen å gå ut på toa å kräkas,... så ont hade jag.... min förhoppning va att de skulle ge med sig,... men de blev snarare värre,....
Ett tag va jag riktigt skraj, de gjorde så fruktansvärt ont, har inte haft så ont på många år,...  senast jag hade så ont gjorde jag en medicinsk abort, jag hade ont på samma sätt å ställe igår,.... så de e klart att jag vart skraj..... Men A va så ruggigt bra igår, han märkte att de va nått som va fel,... jag hyperventlierade nästan å fick anstränga mig för att andas lungt å inte spänna mig,.... A va så grymt bra, han klappade å pysslade om mig,.... vilket såklart fick mig lugnare.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback