ÅNGEST

de gick bra att vara barnvakt igår,... men jag kände mig ruggigt trött..... trots att jag faktiskt sovit bra och länge.... mycket märkligt.....


idag blir jag hemma,.. skulle gärna åka till solna å kolla matchen,.. men jag har inte råd... å då menar jag att jag itne har några pengar kvar alls..... jag har redan ångest inför kommande månad.....


helst vill jag bara åka iväg å gömma mig,... men de går ju inte ..... jag måste lösa de här,...

så idag ska jag kolla runt på alla möjliga ställen efter jobb (på nätet) jag måste ha ett jobb,... å kan ju inte påstå att de är lugnande med tanke på hur världsekonomin ser ut....


på måndag ska jag jobba på lagret, så de ger ju liiite pengar ,... men de e pengar som kommer först månaden efter....

känner mig som en halv människa,.... inte för att jag inte har hur mkt pengar som helst, utan för att jag inte ens har nog med pengar till räkningar,.... de tär ofantligt mycket på psyket.....

å inte har jag tränat nått heller,.... jag måste ta de långsamt för att inte dra på mig nån förkylning igen,.... så just nu ligger fotbollen på is.... kan ju inte gå ner på en träning å köra på halvfart.... de funkar lixom inte ......

Saknar att umgås med Camilla oxå,... hon har haft massor med skolan, å jag har haft massor med mig själv.... å vill absolut inte belasta henne med mina problem, när hon själv har så mkt att hinna med.

Men jag saknar henne sjukt mkt!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback