ojojoj vilken dag......


Morgonen va ju inte så bra,... så den skiter vi i

Vid 11 började jag göra mig iordning,hoppade in i duschen, valde kläder, inte helt lätt i detta väder.... men de gick bra.... sen blåste jag håret, sminkade mig å klädde på mig....  fick komplimang av A för att jag såg fin ut =) å de e ju alltid kul å höra från sin sambo =) kände mig fin innan, men då kände jag mig ännu finare....

sen drog jag till Skanstull för att gå på intervju hos Manpower...

Jag tror att de gick bra å hoppas på att jag får ett positivt besked på måndag,... å att de kommer jobb fort sen....tänker inte sluta söka andra jobb, men de vore såklart skönt om man kunde komma in på arbetsmarknaden nu...


Sen träffade jag mamma, hon va inne i stan, så passade på å träffa henne,.... men som vanligt så pallar vi inte vara i stan, utan vi åkte ganska omgående ut till Skärholmen å Kungens kurva för att äta å gå i affärer.... gick in på Mediamarkt, bara för att kolla,.... å kom ut med en ny digitalkamera... haha så nu har jag en ny digitalkamera =P Traffade Adde oxå som jobbar där,... så stog å snackade skit med honom en stund....

vi kollade efter jeans till mig, men kammade NOLL i kurvan.... å drog till Skärholmen,.... där hittade jag till slut ett par jeans inne på lindex, så nu har jag ett par svarta jeans =) köpte hårfärg oxå, så nu ska håret bli mörkare

Just nu sitter jag å kollar på Dobbidoo.... ganska kul... men ska sätta på Rejseholdet när de e slut.... å poppa popcorn,... ska be A att köpa hem lite cola oxå, för de finns ingen dricka hemma ...  å vatten e ju nyttigt,.. men kanske inte så himmla kul....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback