Tjohooo !!!

Imorn ska jag gå upp klockan 06:00.... *snark*

Samtidigt så är jag vansinnigt glad att jag MÅSTE gå upp då, för jag måste ta 07:06 tuben för att hinna i tid till JOBBET!!!

Japp jag har fått jobb, visserligen bara 2månader, tillsvidare, men de är två månader som jag har att göra, å jag kommer alltså få pengar ! Så jag ska betala av mina småskulder, å kommer ändå ha pengar kvar =D minns inte när de hände senast......

Så imorn ska jag alltså till jobbet, börjar jobba 08:00 å slutar 17:00 =) Jag kommer troligtvis vara heeeelt slut när jag kommer hem, men de ska bli så himla skönt att gå upp, åka till jobbet å känna att jag gör något vettigt =)

Ska kolla klart på wallanderfilmen, sen är det sovdax...


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: bella

vad jobbar du med?

vad kul och skönt att du har fått jobb :D:D:D det behövs verkligen nu under juletider samt när man pluggar.



//Puzzzzzzz

2008-12-01 @ 15:58:11
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback