Tant-varning ?

...kanske liiiite (visar med tummen å pekfingret)


har nyss kollat på reprisen av Go´kväll på Svt24, å nu är det Dansbandskampen på Svt1


käkar chokofingers å dricker äppelcider oxå =)

senare ikväll lutar det åt Rejseholdet.... minst 1 avsnitt..... får se vad jag orkar med.....

Nu ska jag fokusera på dansbanden,.... å även kolla in www.ebba.se som jag hittade på Hälsomässan idag,.... bugg, Lindyhopp, å sånna danskurser =) så de ska jag kolla på hehe




Tack Camilla för en kanondag !
Å Cecilia oxå såklart!


på AIK-fest 2004
 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Camilla

Hej gumman!



Det var så himla kul att umågs med dig igen, hoppas att det finns mer tid att träffas oftare snart!

2008-11-10 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback